Понеделник - Петък: 09:00 - 18:00
Събота: 09:00 - 14:00
0899 61 42 20
042 601 460
Запази час

Кариери

ОБЯВА

за места финансирани от държавата по реда на чл. 13 на Наредба № 1 от 2015г. за придобиване на специалност в системата на здравеопазването



ОМЦ ХАСКОВО ООД – гр. Хасково, ул. Георги Кирков №24,  обявява свободни работни места за специализанти, финансирани от държавата  за 2025 г., по  чл. 13, ал. 1 от Наредба № 1 от 2015 г. за лица с професионална квалификация „лекар“ за следната  клинична  специалност:

 

Очни  болести  - 2 места, с база за практическо обучение МЦ ВЕРЕЯ ЕООД – гр. Стара Загора

 

Лицата, които биха желали да кандидатстват за предложените специализантски места, заявяват това писмено в ОМЦ  ХАСКОВО ООД - гр. Хасково  в срок до 10.04.2025 г.,  телефон за контакт 0879661688 - С. Перчемлиева.

1. Заявление в свободен текст;
2. Автобиография на български език.

Заемането на длъжността се извършва, след провеждане на конкурс по реда на Кодекса на труда чрез писмен изпит и събеседване. При одобрение на предложението от страна на Министерството на здравеопазването конкурсът ще бъде обявен в периода от 15 август до 10 септември 2025 г., а обучението на специализанта ще започне преди края на м. октомври 2025 г.



10.03.2025 г


ОБЯВА

На основание с чл. 17, ал. 1 от Наредба № 1 от 22.01.2015 г. за придобиване на специалност в системата на здравеопазването, и заповед на управител на Медицински център Верея ЕООД

№ ММК9-05/14.04.2025 г.  обявява конкурс за лекар специализант,  както следва:


По чл. 11 от Наредба № 1 от 22.01.2015 г.:

Лекар, специализант по Очни болести – 3 длъжности

Необходими документи за кандидатстване:

1. Заявление по образец;

2. Автобиография европейски формат;

3. Диплома (копие) за придобита образователно-квалификационна степен в Република България или документ,удостоверяващ правото на специализанта да упражнява  съответната професия,когато професионалната квалификация е придобита в друга държава (Копие на диплом за придобита образователно-квалификационна степен и професионална квалификация лекар);

4. Мотивационно писмо;

5. Актуално удостоверение за членство на специализанта в съответната съсловна организация;

6. Актуално свидетелство за съдимост– за кандидати, които не са служители на лечебното заведение;

7. Актуално медицинско свидетелство – за кандидати, които не са служители на лечебното заведение;

8. Препис-извлечение от трудовата книжка (ако има такава) – за кандидати, които не са служители на лечебното заведение;

9. Копия от други документи, доказващи професионална квалификация на кандидата, владеенето на чужди езици и др., ако има такива.

Подаване на документи за участие

1. Документите се подават в  Медицински център Верея ЕООД, ул. Кенали 4,Стара Загора, всеки работен ден  от 09:00 часа до 17:00 часа, до 14.05.2025 г. (вкл.);

2. Документите се подават в запечатан непрозрачен плик, на който е изписано: “Конкурс за избор на лекар, специализант по очни болести“, както и трите имена на кандидата, адрес за кореспонденция, телефон и имейл за връзка;

3. Документите може да се подадат електронно на имейл: vereya.mc@gmail.com

За контакти и допълнителна информация направете запитване на тел.: 0898517782, 0887705083 или имейл: vereya.mc@gmail.com.


Ред за провеждане на конкурса

Конкурсът ще се проведе на 25.05.2025 г. от 12,30 ч в МЦ ВЕРЕЯ ЕООД – Стара Загора, ул. Кенали №4, на два етапа, след проверка на документите за съответствие с обявените изисквания.

1. Писмено развитие на три въпроса от предварително зададен конспект.

2. Събеседване с кандидати – ще се проведе след оценяване на писмените работи от комисия. До събеседване ще бъдат допуснати само кандидати получили оценка не по-ниска от мн.добър 4.50 на писмения изпит.



ДОЦ. Д-Р ДИМИТЪР ДЖЕЛЕБОВ, Д.М.

 Управител на„Медицински център Верея” ЕООД


Списък с помощни материали:

- Заявление конкурс 04-2025

Конспект конкурс 04-2025

- Указания конкурс 04-2025




                                                                                                                    

+35942601460 - Обадете ни се сега !